Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, November 23, 2010

SweetSour by Nasz

aku bukanlah pengumpul novel yg tegar .. tp aku suka membaca di kala aku kebosanan dan ada banyak masa terluang .. dan kalau aku suka buku tu, aku akan repeat berpuluh-puluh kali sampai aku bosan .. entah kenapa, buku ni buat aku sukaaaaaaaaaa sangat .. mungkin dari cara penyampaian dan perjalanan citer dia buat aku tak bosan dan jugak susunan bahasa yang mudah aku faham .. mmg serius aku suka buku ni .. buku ni aku beli kat lcct time menunggu utk ke bali .. hmmm .. pada yg suka membaca, korang cari lah buku ni .. mmg best .. pada yg nak pinjam, msg je kat aku .. nanti aku bagi ..

2 comments:

Marsha~ said...

sy pulak suka pinjam, tapi tak baca2.. heheheh

Aida said...

marsha, ok lah tu .. ada hati gak nak pinjam kan .. cuma tak terbaca je .. hehe