Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Monday, December 20, 2010

8th Anniversary

Syukur .. hari ni genap 8 tahun kami bersama .. ingat lagi masa tunang .. selalu je gaduh .. gaduh pun bukan sbb apa .. sbb aku tak suka dia duk simpang misai dan janggut dia tu .. serius mmg aku tak suka .. tiap kali aku jumpa dia utk nak dating ke apa, mesti aku dah sound siang² utk dia shave segala mak nenek jambang kat muka dia tu .. kalau dia tak shave, mmg cari pasal lah namanya .. aku ni adik beradik kan semer pompuan .. ayah aku pun relax je muka bersih dari segala jambang dan misai .. tiap pagi mesti ayah duk shave muka dia kasi licin .. jadi aku expect mr hubby pun mcm tu .. tp dia jenis yg 3-4 hari baru nak shave .. jambang dia plak jenis cepat je naik kat muka .. memula mmg aku makan hati gak .. tp dah lelama, malas dah nak bising .. ikut suka dan cara dialah .. nanti dia bosan, dia sendiri akan shave .. hehehe .. skang ni aku lebih senang dgn cara aku mcm ni .. tak nak dah bebel² .. nanti muka banyak kerutan nanti .. moga² kami dilindungi selalu, dimurahkan rezeki, ditambahkan zuriat dan sentiasa sayang menyayangi ..

2 comments:

Arash Libra said...

Happy Anniversary..

Semoga Kekal & Berbahagia Hingga Ke Akhir Hayat..InsyaAllah..

Unknown said...

Arash, tq .. Amin ..