Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Thursday, December 30, 2010

Roti Terbang

last week aku balik melaka .. cadangnya nak makan ikan bakar .. takdelah nak open table pun tp saja nak makan ikan bakar .. tp masuk je simpang umbai tu, perghhhh .. kete tak bergerak lah plak .. sikit punya panjang q .. confirm lah bila nak makan pun lama nanti .. jadinya, adik ipar aku pun u-turn lah kete .. kita org decided utk makan roti terbang .. aku tak pernah makan pun .. sbb perut pun dah lapar, malas lah nak pegi tempat yg jauh .. tempat ni pun ok je tak ramai org sebab menu dia pun cuma roti canai, nasi lemak dan asam pedas melaka .. tak berlengah kita org order roti sampai 8 keping .. pastu nasi lemak 5 pinggan kueh tiau 2 pinggan .. selebihnya add in ikan pari masak asam pedas dan kari ayam .. kau bayangkan punya banyak nya order .. padahal org dewasa ada 4 org je .. hishhh .. mmg penuh lah meja kita org .. aku pun tunggu lah mamat yg duk canai roti dia tu .. nak gak tau apa yg terbang .. dlm 2 minit dia tebar. dia pun memulakan aksinya .. wallaaaaweiii .. mmg sungguh lah dia buat aksi terbang .. habis dia pusing sana pusing sini terbang sana terbang sini .. perghhh .. terror sungguh !! aku pun apa lagi .. amik gambar kalah paparazi .. siap ada rekod lagi .. punya excited aku nak share citer ni .. aku pun pelik kenapa aku tak tau kedai ni ada kat melaka ? padahal aku ni org melaka .. hishhh .. malu sungguh .. roti dia, mmg lembut dan sedap .. layan plak dgn kuah dal .. perghh .. jadik lah .. tp nak lagi sedap cecah lah dgn kuah asam pedas .. menangkapppp u olssss ... hahaha.. oklah .. jom kita layan pic dia ..
menunggu makanan dan menyaksikan aksi akrobatik .. ;p
tengok .. skill dia sangat mantap ..

aksi brother ni kat depan the kiddos .. terpaku bebudak ni ..

No comments: