Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Friday, December 10, 2010

Rambut Maal Hijrah

habis ku togelkan rambut dina jadi pendek .. geram sangat .. asal dia balik rumah je, confirm dia duk garu je kepala dia .. kesian aku tengok .. sebelum tu ada lah aku ni mencari sang kutu tu .. mmg adalah 5-6 ekor .. sah² lah berjangkit ni .. disbbkan mak budak yg ada kutu tu pun takde inisiatif nak buang kutu tu, jadi aku lah yg akan amik tindakan .. sudahnya, ku potong terus rambut dia tu .. senang .. dan tiap ptg bila aku amik, aku tanya ada rasa gatal lagi tak ?? dina slambe je jawab, "gatal lah sikit²".. sambil tu sempat aku tinjau bebudak kat dlm taska tu dan aku masih nampak lagi anak org tu duk garu kepala dia .. kesian budak tu .. kalau kau duduk rumah makcik kan, confirm makcik spray kan ubat kutu .. kesian makcik tengok awak .. muka dia pun tension sbb asyik nak garu kepala je .. mehlah duduk rumah makcik .. makcik pun takde class dah skang ni ;p
pada mak budak tu, tlg lah jaga kebersihan sikit .. sbb kau terlebih rajin, habis anak org berjangkit .. ni kepala aku pun dah terasa gatal² dah ni .. terus ku potong gak rambut aku yg cantik beralun tu .. tp masih lagi ada rasa gatal .. ke ada kelumumur ni ?? nanti aku nak suh mr hubby tlg tengok kan .. wakakaka ...

peace no kutu !!!

2 comments:

Fieza79 said...

dulu Irfan pn bwk balik kutu dr bdk2 tadika yg laen...pastu terus potong rapat...lega skrg dh ilang kutu tu pon...

Aida said...

tu lah fieza .. susah tau nak buang kutu ni .. sakit jiwa je tengok ..