Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Friday, December 3, 2010

Disember 2010

pejam celik pejam celik dah pun sampai bulan 12 kan .. kejap je dah nak penghujung tahun kan .. mcm biasa, bila penghujung tahun tentulah ada anniversarry kan .. kejap je dah 8 tahun .. rasa mcm smalam je baru dapat anak .. hahaha ..
tahun ni, kehidupan aku dan mr hubby berjln lancar dan mr hubby sangatlah sibuk dan rajin bekerja utk kami sekeluarga .. dapat je gaji, mesti blanja makan kat kedai mamak kan .. hehehe .. layan je aku sbb aku takde masalah utk kedai mamak .. dan tahun ni gak, mr hubby blanja aku pegi bali .. besttt .. tq .. suka sangattttt
ni hujung tahun ni aku dah suruh mr hubby blanja hand bag baru .. hand bag aku dah usang lah .. walaupun cita² aku nak sambar coach, tp tunggu .. ada rezeki tak kemana kan .. smalam pun dah survey² clark .. haishhh .. besar betul tekak aku ni .. hehehe .. takpe, tu kan semer impian .. tinggal tercapai atau tak je kan .. okehhh lah .. takde idea ni .. daaaaa

No comments: