Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, December 21, 2010

Monday Morning ..

pagi smalam aku happy gilerrr .. kalau org lain mungkin isnin ada lah sangat suam, tp tak pada aku .. sbb smalam kan anniversary aku pastu yg paling best bila mak dgn ayah masih ada kat umah aku lagi .. yeayyy .. suka sangat bila mak ayah aku sanggup utk duduk umah aku 1 minggu .. pastu sampai opis org duk citer pasal bonus .. aku malas nak amik pusing sbb bila aku amik pusing hati aku akan sakit .. emosi aku akan terasa .. dari aku jadi mcm tu, baik aku biarkan saja .. kau buat mcm mana baik pun, dia tetap akan bagi kau result yg teruk .. jadi utk next year aku akan keje mcm biasa dan lebih semangat lagi sbb walaupun org yg paling besar tak nak hargai kita, tp cukuplah kalau bos kita sendiri dapat menghargai kan .. jadi aku tak nak amik pusing pun .. skang ni masa utk fikir yg positif saja ..
aku sampai opis smalam mcm biasa .. pastu tengok kat atas keyboard ada kad dgn bear kecik .. letak handbag pastu tak sabar nak baca kad .. skalik tengok Bell yg bagi .. owhhh .. sungguh terharu lah .. terus laung kat dia .. bell, luv u so strongggg lah !! dia jawab, me too .. waaaa .. suka sangat aku .. pastu buat keje mcm biasa .. pastu tetiba tengok ada geng The Girls aku dtg .. ingat dia nak jumpa bos aku, tp dia singgah kat tempat dgn hulur beg plastik besar kaler putih .. pastu cakap congrats .. time ni air mata mmg dah bergenang .. tak sangka dorang plan mcm ni .. thanx fieza, nor dan kak ana .. you girls the best .. hehehe .. okehhh .. jom kita layan pic ..

yg ni dari Bell .. thanx darl .. mmmuahhh

yg ni dari the girls .. fieza, kak ana dan nor .. thanx girlss .. xoxo

2 comments:

Marsha~ said...

nampak sedap cuppies tu... adush teringin lak nak makan cuppies

Unknown said...

marsha, mmg sedap .. :)