Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Friday, September 3, 2010

Hamper Kelab

tengok pic kat atas ni .. aku dapat mini hamper dari kelab psmb .. bukan aku sorang tp semer staff tak kira pangkat akan dapat .. kualiti dan kuantiti adalah sama walaupun kau seorang manager ok .. hahaha .. tetiba sentap kan nak citer pangkat ni .. aku bukan apa .. kat mana² opis pun akan ada permainan politik yg sangat kotor .. bosannnn tullll .. kalau kau mmg jenis yg bagus ok lah kan .. sapa pun akan setuju dan sokong kau sbb kelayakan kau tu .. tp kalau kau jenis yg suka je kipas, oppss .. kipas zaman dulu, zaman skang ni main aircond dah .. tentu org tak berapa nak hormat kau .. kalau org hormat pun sbb kan jawatan kau tu je .. bukannya sbb diri kau tu .. tp lantak kau lah .. aku sikit pun tak peduli .. rezeki tuhan nak bg kat mana² aje .. tak semestinya pada satu tempat je kan .. pada aku, kalau kita buat baik tentu dibalas baik .. tp kalau kau buat jahat, terima jelah padahnya .. agagaga ...
aku masih lagi keje sehingga khamis depan .. cuti aku kena rotate .. tak bley buat apa lah .. senyum je sbb masih lagi dapat cuti kan .. nanti aku merapu lagi next entry .. hehehe

No comments: