Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, September 7, 2010

Ketulusan Hati ~ M.a.r.s.h.a.n.d.a

Ketulusan Hati
Sedihku sakitku ku terima
Ku rela ku pasrah jalanku
Ini suratan aku dicoba
Demi rahmat-Mu ku memohon

c/o
Yaa Allah ridhoi ketulusan hati
Yaa Allah beri aku ketabahan
Yaa Allah aku sanggup berkorban
Demi rahmat-Mu Yaa Allah

Di dunia yang sarat godaan
Kumohon dosaku ampunkan
Ingin bahagia dunia akhirat
Turunkan rahmatmu untukku

c/o
Yaa Allah ridhoi ketulusan hati
Yaa Allah beri aku ketabahan
Yaa Allah aku sanggup berkorban
Demi rahmat-Mu Yaa Allah


** lagu ni aku dengar masa layan citer kat tv3 masa sahur pagi tadi .. owhhh .. mengasyikkan je lirik dia ni .. mmg layan sungguh .. dan penyanyi dia adalah marshanda .. yg heroin BBC .. dah lah cantik, suara pun sedap .. sungguh dia berbakat ..


A.n.d.r.i.a.n.i M.a.r.s.h.a.n.d.a

2 comments:

Fieza79 said...

dia ni mmg lawa gila kan Aida...comey je muka dia..manis2 sweet2...hehee

kalo la muka aii cm muka dia..huhuu

Aida said...

fieza, tu lah tu .. cantik .. manis .. dan berbakat .. tu lah ciptaan yang maha Esa .. :)
kalau muka u mcm dia, i akan jeles .. hehehe