Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Thursday, September 2, 2010

Tidur Ke ?

mmg standard je kan bila time bulan puasa ni mata cepat je berat .. senang je nak lelap .. tambah plak suhu kat opis ni sejuk .. agak dah terlalu sejuk, off kejap .. pastu karang bukak balik .. pastu part yg paling best, kejap² tengok jam .. pastu mengeluh sbb terasa lambat sangat jam tu jln .. haishhhh ..
bila time rehat plak, kebanyakan geng tkt 7 ni akan mula melentokkan kepala utk lelap .. dlm tempoh 60 minit, sangat lah tidak cukup utk aku lelapkan mata .. aku ni bila time rehat tak pulak ngantuk .. tp bila time keje tu aduhaiiiiiii .. rasa nak letak batang mancis kat kelopak mata ni .. punya lah mengantuk tahap dewa .. tp bila tepat je jam 1, terus mata ni segar bugar .. walaupun dorang tutup separuh lampu, tetap mata aku tak nak pejam .. sudahnya korang tau apa aku buat ??? hehehe ... nih hah .. aku layan citer ni ...

ni lah cd yg dah aku burn dgn citer bbc .. hehehe .. aku tau sekarang ni In.do.nesia tengah berantakan dgn Ma.la.ysia, tp sbb citer ni aku tak pikirkan sangat .. lagi pun yg bertelagah dorang .. bukannya kita pun ..

ni episod yg 18 .. yg winda merajuk dgn dimas sbb baca surat cinta claudia utk dimas .. sedihhh part ni .. siap minta izin utk peluk bini dia sendiri .. ;p

dlm aku tengah melayan citer tu, tetiba aku terdengar bunyi org berdengkur .. makin lama makin kuat .. pastu aku jengok jiran sebelah aku ni .. rupanya dia tengah tidur siap berdengkur .. mmg nyenyak dia tido sampai aku amik pic ni pun dia tak sedar .. tp korang tengok pic ni .. melopong mulut dia .. agak² kalau ada lalat yg termasuk kat mulut dia tu, dia sedar tak ?? ;p

6 comments:

dila~noor said...

wahahaha..abg miG ke tu?
kimsalam kt die eh..btl2 syok tidur..msti sibuk bt kuih raye mlm2..heheh

Aida said...

dila .. hahaha .. bocor dah rahsia .. kenal dila ye .. sapa lagi dia .. dia dah jadi jiran kak aida .. sibuk sangat lah tu .. sampai gitu rupanya tengah tido ..

Aleeya said...

heeheh baek punya tidok kah kah kah...

aku pun kdg aida..mmg layu je rase..plak tu opis berekon kan..lagikle mata nak katup

Fieza79 said...

wah siap malayan BBC...bila yg rakan tu rajen tol...best la citer tu kan...maka ilang la ngatok tu ye Aida...hurmm mcm2..!

aduhh dia tk mrh ke tu d amik gmba siap bek punya tido...hahaa

Marsha~ said...

kahkahkahkahkah.............. dia tak marah ke aida letak gambau dia dlm ni?? heheheh

Aida said...

yaya, tu lah tu .. hilang segala seri dia .. dia tak marah pun .. sbb tak nampak muka penuh .. kekeke ..

fieza, tu jelah pengubat ngantuk kat opis ni .. tengok pulak aksi winda tu .. cute sungguh .. mamat tu sengih je bila tengook pic dia .. hehehe

marsha, dia tak marah .. siap gelak lagi ...