Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Thursday, January 13, 2011

Dia Suka !

tengok dina tu .. tengah mengadap blog aku .. err tu 1st time aku tunjukkan blog ni kat dia sbb dia dah pandai membaca kan .. aku suh dia baca entry yg aku tulis utk dia .. pastu dia baca .. mana yg dia tak tau dia tanya .. yelah .. aku ni kan suka guna ayat ringkas .. pastu yg buat aku hangin 3 saat, dia dtg kat aku dia tarik telinga aku .. sbb apa ??? sbb aku bahasakan diri aku ni AKU .. ayarrrkkkk ... sbb selama hari ni, aku marah kalau dorang bahasakan diri dorang aku .. terus aku tarik telinga .. tp tak lah kuat .. tarik manja je gitu .. tp kali ni aku yg kena .. wakakaka .. bak kata org, nak ajar anak jln lurus mak tu kena gak lurus .. kannnnn ..

2 comments:

Marsha~ said...

hahahahahahah... tu lah kan dah kena tarik teligaaaaaa.. heuheuehue

Aida said...

hmm .. tu lah tu .. naya je ..