Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, January 25, 2011

Family Celebrity

mcm yg aku ada citer smalam, aku duk beli kek kat kak nani .. pastu sempat lah duk borak² dgn kak nani tu .. sangat peramah org nya .. siap dia jemput aku masuk rumah dia .. tp cukuplah sekadar aku duduk kat luar tengok alisya bawak kucing dia makan angin .. sangat cute alisya tu .. rambut dia panjang mengurai .. err tp time tu baju alisya basah skit .. tp kalau ikut mata kasar aku mcm basar banyak .. bila ditanya, rupanya membantu mama basuh pinggan ... so sweettt .. agaknya hanis dulu pun mcm tu kan .. sambil tengok keletah alisya melayan kucing yg bernama jaguh, aku pun perhatikan sekitar rumah kak nani .. hmmmm .. bersih .. banyak tanaman .. hiasan pun cantik .. agaknya kalau aku masuk dlm rumah, mesti habis setiap sudut rumah aku bergambar .. dlm duk melayan alisya, kak nani pelawa lagi aku masuk .. tp aku tolak dgn cara baik .. dia bukannya kenal aku .. tp masih lagi nak pelawa aku masuk rumah dia .. tak ke tu satu pemikiran positif .. hehehe .. tak lama lepas tu, kak nani pun keluar bawak kek .. 1st time aku dapat borak panjang dgn kak nani .. selalunya duk baca blog dia je .. dlm berborak, terkeluar jugak nama hanis .. betapa kak nani bangga bila bercerita akan telatah anak²nya .. aku jadi kagum sbb dlm umur kak nani dah mencapai angka 45 tahun, tp masih cantik .. jom tengok pic alisya dan kucing dia nama jaguh tu ye ..

ni nama dia alisya .. panjang kan rambut dia ..

ni jaguh .. bulu dia mmg kembang dan lembut .. :)



pintu bali yg aku suka sangat ..


ni cantikkan .. pasu ni letak kat luar rumah je ..

2 comments:

Arash Libra said...

gebunya kucen dia! geram! huhu

Aida said...

mmg gebu sangat .. nanti pegi lah order kek tu .. :)