Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, January 18, 2011

Futsal

yeayyy .. PSMB naib juara utk futsal .. walaupun aku tak pegi jadi pom pom girl, walaupun aku tak tau pun ada pertandingan ni tp tetap dorang naik juara .. cayalah adik² kakak .. wakakaka .. tetiba aku ngaku adik kan .. tp mmg betul pun .. dorang tu muda lg dari aku .. dan kebanyakan dari mereka mmg baik dan easy going .. yg gegirl pun baik gak .. tp ada sorang yg gegirl tu perangai dah mmg mcm fasha sandha .. pening kepala aku .. depan mmg tip top .. kalau org tua duk tengah cari calon menantu mmg dia akan terus jadi 1st on the top .. tp bila dah jadi anak menantu, terus lah kau akan jadi anak hantu .. wohooo .. ni betul ni .. tak tipu punya ..
ok ni kita dah lari dari topik asal ni .. jadi sbb psmb naib juara, adalah adik kakak ni yg sibuk duk suruh kakak publish kan citer dia dan pasukan dia .. pastu siap suh tulis, mamat encem yg injured tu dia lah yg kejekan .. haishhhh .. sbb nama tu taro, terus kau nak tarok org ke ?? wakakaka .. ok .. sudah .. jom tengok pic yg aku dah all in kan .. **saja je buat mcm tu, kasi dengki skit ..**

No comments: