Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Thursday, January 13, 2011

Kupu-kupu

hehehe .. ari ni aku terlebih rajin .. tak kira lah ada org komen ke tak, nak jugak buat entry lain .. saja je sbb tengah rajin mmg kerap update .. dtg penyakit malas, hmmmmmmm .. tak terupdate lah blog ni .. mcm mana lah akaun kat nuffnang tu nak bertambah .. korang punya mesti dah beratus² kan .. dah berkali² cash out agaknya .. akaun aku tu baru ada RM0.25 saja .. tp ok lah tu .. sapa nak bagi .. yeeee .. tu je amaun yg ada .. sbb blog aku ni takde Hanis Zalikha .. apatah lagi Siti Nurhaliza mak itik tu .. ooppsss .. aku tak minat dia lah .. maaf pada korang yg minat dia ..
balik pada citer kupu-kupu ni pasal anak-anak ribena yg duk berkumpul kat rumah aku last week .. errr anak adik aku je dah 3 org .. campur the kiddos 2 org dah jadi 5 .. harus tak retak bila budak² ni duk jerit² .. nasib lah aku rumah bawah .. kot yg belah atas, mesti gegar je .. ;p
tengok muka dorang .. ada persamaan tak ?? adin tengah jaga baby Ai .. oo .. adin suka sangat baby Ai .. siap suruh aku amik .. alahaiiii .. ni yg kena bertindak segera ni .. wakakaka .. okehhh .. sila tengok pic atas dan sila simpan satu perasaan utk sayangkan anak-anak ribena ni .. mereka terlalu kecil utk didera .. mereka terlalu kecil utk dirogol .. jgn lah cabuli mereka dan jgnlah koyakkan perasaan mereka .. sesungguhnya mereka ini tidak tahu apa pun !!

No comments: