Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Wednesday, January 26, 2011

Kad Kredit

Alhamdulillah .. aku dah selamat pun tutup kad kredit eon ni .. gigih aku tutup kan perasaan aku kat eon .. akhirnya, setelah hampir 8 tahun aku bermain dan menyulam perasaan utk berhutang dgn eon, aku akhirnya telah bebas sepenuhnya ... wooohooooo .. bestnya rasa .. skang ni aku cuma gigih berhutang utk ASB Loan .. sbb loan tu adalah terbaik dan tidak membebankan selain aku mendapat keuntungan yg bagussss .. jadi tahun ni adalah permulaan utk menyimpan duit ..
mari kita tengok apa dah jadi dgn kad kredit tu ..

siap beriben kan .. tu keje kawan gaduh aku kat opis lah tu .. dan dia jugaklah tukang potong kad tu .. setia aku dgn eon dari 2002 lagi .. dan dia jugak lah yg banyak membantu aku selama ni yg sentiasa gilerrrr nak menenyeh kad .. jadi .. goodbye eon .. kau dah tak diperlukan lagi sbb kau pun telah berlaku kejam terhadap aku .. hahaha ..

No comments: