Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Thursday, January 27, 2011

IndahNya Ciptaan Yang Maha Esa

aku ni mmg suka tengok muka pompuan yg cantik .. cantik ni mmg luaran .. tp kalau dalaman dia pun sama cantik lagi baguskan .. aku ni bukan apa .. sangat kagum dgn org yg cantik .. ni mcm kisah anak jiran aku lah ni .. dulu dia kecik tak lah cantik mana .. yelah budak kecik kan .. tp bila dah besar ni, mmg superb lawa .. tak caya ?? meh layan pic dia yg dah besar ni ..

hah .. lawakan .. dia dah 18 tahun dah skang .. skang ni ada kat uitm shah alam tu .. study lagi .. tadi aku duk chat ngan dia kat fb .. katanya dia dapat top 3 utk mentor .. dan mentor dia adalah edry .. hmmm .. adakah harapan utk dia ?? sbb aku tau dia ni mmg bley menyanyi .. 2 lagi adik dia pun mmg parttime nyanyi kat melaka .. selalu lah dapat show kat melaka tu .. jadinya, kalau esok rezeki dia menjadi anak didik edry kru tu mesti bangga mak dia .. lg pun kehidupan mereka ni penuh ranjau dan onak .. tp mereka tetap cekal gitu .. apa pun pada Ayda Jebat, kakak doakan awak yg terbaik .. meh layan pic dia lagi ..

** pic ni adalah dari facebook dia**
u go girl !!

2 comments:

ferra said...

wah seyezzzz lawa gilak rambot dia!!!

Aida said...

rambut je ke yg lawa .. org dia tak lawa ekk ??
hi ferra .. :)