Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Wednesday, January 12, 2011

Love Bite ?

aku tau isu love bite ni agak sosial skit .. tp sesekali aku sosial skit apa salahnya kan .. lg pun ni topic umum .. hehehe .. korang tau kan love bite tu ? alahaiii .. gigitan cinta gitu kata org muda .. kalau yg dah sah bley lah buat ye adik² dan kakak² dan abg² semer .. tp kalau belum sah, korang nak buat gak aku nak cakap apa .. sekadar boleh tlg tengok dan jadikan ia sebagai pengajaran .. sbb aku sendiri ada sepasang anak lelaki dan perempuan .. jadinya, sebelum aku mengata anak org lain baik aku jaga dulu anak² tu .. nanti org kata terkena batang hidung sendiri baru tau kan .. balik pada tajuk entri ni, aku saja lah nak cakap aku bukanlah kena gigitan cinta tu .. tp lebam ni terjadi dari dari sbb aku derma darah .. aku suka derma darah ni sbb dapat membantu org disaat memerlukan .. rasanya, dah lebih 5 kali aku menderma .. tp sbb kad selalu tak bawak, record derma tu mana yg ada jelah ..

ni time menderma lah ni .. biasa aku kalau derma darah akan lebih suka bg lengan yg kiri sbb senang nampak urat .. tp misi ni dia degil .. sebelum dia cucuk aku tu, aku ada cakap dgn dia yg aku selalu cucuk tangan kiri .. pastu misi tu jawab sambil senyum dan sambil duk sapu ubat bius kat lengan aku ni, "lah kenapa tak cakap??". pastu aku jawab balik "ni saya cakaplah ni .." pastu misi yg nak cucuk aku ni duk jawab "takpelah .. tangan sini pun bley nampak urat gak .." cisss .. penat aku je duk cakap, tp dia tetap dengan decision dia .. oklah .. aku malas nak cakap banyak sbb kita kan nak menderma .. tak bley cakap banyak .. nanti tak ikhlas .. hehehe ..

so ni hasil selepas aku menderma .. gilerr babun lebam .. sampaikan org ingat aku kena dera .. haishhh .. tak baik tau .. laki i tak pernah dera i .. i je yg dera laki i tu .. wakakaka ..

3 comments:

Ferfarfer said...

uish kate mai i, ni kena nyonyot ngn pontianak heheh

dila~noor said...

pergh!!mmg lebam gitu sekali ke?
agak ngerila..
tapi tahniah!!anda berhati mulia =)

Unknown said...

hi ferra .. agak ngeri plak dengar mcm tu .. haishhh .. tp serius .. kena nyonyot dgn picagari .. hehehe

dilla~noor, betul .. kak aida mmg tak bley amik darah tangan kanan .. sbb tak jumpa urat .. kiri je ok .. tp misi tu degil .. err saya mmg berhati mulia .. ahakss .. :)