Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Monday, January 31, 2011

Melaka Best !

hmmm .. apa lagi best selain dari balik kampung kan .. mmg best lah .. kalau zaman muda dulu, weekend je mesti nak balik melaka .. ni bila dah ada anak ni, dorang plak yg best .. mana tak best sbb bila balik kg, atok mesti bawak adin pegi potong rambut .. pastu ninda mesti masak best-best tp utk mama ni mesti best lah .. semer yg mama like, ninda mesti masak .. hehehe .. mana lah mak aku tu tak masak .. sbb sebulan sekali baru dapat makan makanan mak .. adik beradik aku yg lain mmg duk melaka .. jadi mak confirm masak hari-hari lauk tu kan .. mcm aku peberet lauk aku masak lemak cili api .. tak pun ayam masak gulai kampung .. perghhhh 3-4 pinggan lah aku boleh makan ..
tp ni dah 2 hari melaka hujan .. mlm ni mcm dah tak hujan .. tp cuaca tetap mendung .. aku dah berangan nak pegi makan ikan bakar .. tp belum ada rezeki lagi .. atau mungkin nak kena tunggu mr hubby baru bley dapat makan kot .. mana aci kan makan tak ajak suami .. tak baik tau .. wakakaka .. okeehhhh .. aku nak layan fb jap .. esok ada citer best, aku sambung lagi ye ...
sejak balik melaka ni, asyik duk shopping baju anak je .. hmmm ... baju mama takpe .. t-shirt je mama blasah .. mmg dah tu je pun peberet baju mama .. tak perlu iron bagai tp kebas 2-3 kali terus je sarung .. okehhhh ??? layannnnnnn

No comments: