Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, February 1, 2011

I'm Sick!!

haishhhhh .. 2-3 hari ni aku sakit .. mmg sangat sakit .. bukan sakit hati tau .. tp sakit mata .. ehhh .. bukan sakit mata yg berair tu .. tp sakit mata sbb asyik sangat duk telek dari blog ke blog yg duk jual branded handbags .. aduhaiiiiiiii .. 2-3 minggu yg lepas kawan aku Qmie yg sakit .. tp ni dia dah ok kot .. tp ni dah terjangkit kat aku plak .. hari ni satu hari kat melaka habis dah aku bershopping sakan beli handbag dgn sling bag .. pengsan betul .. err kasut pun dapat gak tadi .. err t-shirt pun ye gak .. hishhhh .. mcm mana ni .. terlebih menjana ekonomi ni .. patutnya kena berjimat cermat sbb tahun ni ada 3 trip ni .. nanti ke bandung pun nak pakai ongkosnya kan .. haishhhhhh ..
cepat lah aku baik dari sakit ni .. kalau korangn ak sakit gak, korang bley lah google kat coachlover1980.blogspot.com atau pun jualanmega.wordpress.com .. aku berani jamin korang pun akan dapat sakit mcm aku gak .. haishhhhhhhh

2 comments:

Mrs Zamzuri said...

aku tak ajor ko semua tuh! bukan aku. ko salah org nih!

Unknown said...

Qmie, kau mmg tak ajar .. tp aku dah terjebakkkk ... wakakaka