Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, February 22, 2011

Semak Saman Jom

semuanya di hujung jari anda .. yeayyy .. sebenarnya 1st time register kat myeg tu .. register pun sbb lesen dah nak mati .. road pun sama .. dah nak kena renew .. sebelum pi renew, baik semak saman kan .. caranya mudah je .. klik kat sini ---> http://www.myeg.com.my/ pastu register lah .. kat link tu korang bley renew roadtax, renew lesen memandu, renew pembantu rumah dan banyak lah lagi .. jadi aku dgn gigihnya, menyemak lah saman aku .. dlm hati mmg dah ketawa dah sbb aku tau aku adalah raja saman .. hahaha .. pastu paparan skrin pun menunjukkan seperti ini .. taraaaaaa
korang nampak tak ?? ada 22 saman ye .. perghhhh .. mantap lah .. banyak gilerrr saman yg terkumpul .. jumlah nya plak brapa ye .. meh kita tengok ..
jumlah kene bayar adalah RM840 .. hmm .. yg ni dah after diskaun ye kengkawan semer .. paling banyak saman pun sbb parking di bahu jln .. korang pun tau kan .. kl ni sempit dgn tempat parking .. mana yg ada jelah .. nanti hari ni mr hubby tu pegilah membayar saman .. kempis lagi wallet dia .. hmmm .. nak buat mcm mana kan .. pandai buat pandailah bayar .. hehehehe

3 comments:

Hanis Azla said...

ish.. banyaknya saman.. rm840 tu kalau shopping tu best tu... he..he..

Unknown said...

kak hanis, nak buat mcm mana .. mr hubby tu rela je .. kan bagus dia bg saya kan .. hehehe

Mrs Zamzuri said...

hebat laki ko! hahaha...