Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Wednesday, February 16, 2011

Butter Cookies ?

tengok pic atas ni .. best kan ? aku mmg suka biskut ni .. kalau org sakit pun aku duk bagi biskut ni .. pagi ni sampai je kat tempat, tengok ada biskut ni .. tin besar plak tu .. aku tanya lah kat semer org, sapa yg bagi .. semer tak tau .. wahhhhh .. ada secret admirer ke kakak ni ?? haishh .. dlm 10 - 20 minit masih lg tak tau sapa yg bagi .. pastu, masa pegi tkt 2, barulah tau sapa yg baik hati nak bagi .. Shereen rupanya .. ex-boss kakak rupanya yg bagi biskut tu .. shereen tu mmg tiap tahun kalau CNY, dia akan bawak makanan .. nak ajak dtg rumah, bujang lagi .. sudahnya bawak jelah biskut yg ada cop halal ye dak .. jemput makan semer ...

4 comments:

Hanis Azla said...

saya pun suka butter cookies tu.. lps dah habis isinya, bekas kosong tu pun selalu simpan sebab gambar cookies tu selalu buat rasa sayang nak buang..

Aida said...

hanis, saya buat bekas jahit .. duk letak jarum, benang dgn pin .. tp jahitnya hanya bila butang tercabut je .. hehehe

Arash Libra said...

lama tak beli biskut ni..weehu ;)

Aida said...

arash, ni pun dapat free .. kalau tak beli utk org sakit je .. sbb biskut ni sedap kan .. :)