Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Thursday, February 10, 2011

Adin VS Game

tara .. tulah anak bujang aku yg tengah fokus main game .. cuba kalau dia blajar buat muka mcm tu .. mesti cikgu pun gigih nak ajar kan .. hehehe .. selain game kat lap top tu, citer kartun kat tv habis semer dia dgn dina tengok .. sabtu ahad jelah aku bg .. hari lain tak bley lah .. selagi keje skolah tak siap, jgn mimpilah dorang dapat tengok ceria tu .. kejam kan .. hahaha .. nak buat mcm mana .. nak disiplinkan anak kena lah dari awal .. mcm pepatah lama tu, melentur buluh biar dari rebungnya .. jadi bila dorang dah siap keje skolah, boleh tdo awal .. kan bagus dapat tdo yg cukup .. takdelah badan tu letih .. freshhhh sangat .. dan mama pun bley buat keje lain .. kannnnn ..

2 comments:

Hanis Azla said...

nnt akak e-mail address yer.. pandai nak teka tu sbb anak2 akak pun gitu juga.. klau ngadap games mmg kusyuk mcm tu.. he..he..

anyway thanks yer.

Aida said...

tq akak .. hadiah tak seberapa je .. :)