Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Wednesday, February 2, 2011

Bila Bersama .....


hah ni bila bersama adik-adik aku .. habislah .. adik aku elok je kepit satu paperbag .. tp aku over kepit sampai 2 paperbag .. tp aku puas hati .. dapatlah 1 handbag utk pegi keje dgn 1 slingbag utk pegi jalan-jalan dan jugak 1 kasut keje baru dgn 1 t-shirt baru .. org cina yg nak raya tp aku plak yg sibuk shopping .. err utk the kiddos ada .. 3 pasang sorang baju tido dan jugak baju utk pakai siang .. kira baju basahan lah tu .. baju jalan masih ada yg banyak tak pakai lagi .. jadi cukuplah dulu utk the kiddos .. nanti bulan 3 ni aku pegi bandung, aku beli lagi baju dorang kat sana .. kualiti pun bagus dan paling penting, murah .. huhuhu

bila dah penat shopping, makanlah .. apa lg .. yg 2 org bertudung tu dah kahwin ye .. sorang anak 2 sorang lagi anak 3 .. yg tak pakai tudung tu bujang lg .. errr tragedi oktober lah dia .. haishhh

last but not least, mestilah tuan tanah kan .. hahaha .. barang dah dapat, perut dah kenyang, apa lg .. senyum lah ... :)

2 comments:

ierdahaszahida said...

soping sakan ...n i like espirit...

Aida said...

hehehe .. sakan hujung tahun je kak .. jom² .. saya teman utk akak pegi beli ..