Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Thursday, February 24, 2011

Melukis dan mewarna

kat atas tu hasil yg dibuat oleh Adin .. ni dia blaja utk tahun 2 .. tp Adin tu tetap komplen yg dia takde bakat melukis .. tp part warna² ni dia suka .. berseni lah jugak .. dan kalau dia ada masuk pertandingan mewarna, dapatlah jugak hadiah .. takdelah kecewa .. tp kalau adina, dia lain skit sbb dia ni target tinggi .. tp bila kalah, mesti dia nangis .. dia nak jugak dapat hadiah .. hahaha .. pening aku dibuatnya dgn kerenah mereka berdua .. tp dlm pening kan aku, dorang gak lah buah hati aku .. takde dorang, confirm dunia aku sepi .. kan kan kan ..

2 comments:

Hanis Azla said...

cantik, kemas aje lukisannya.. warnanya pun sgt sesuai.. betullah aida.. yg banyak kerenah dan ragam itulah buah hati kita.. penyeri hidup kita kan...

Aida said...

hmmm .. tulah dianya .. mcm mana geram dan marahnya dgn dorang, mereka jugaklah buah hati .. untung jadi anak ni kan .. hehehe