Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Monday, February 28, 2011

Pengantin Beruniform!

ahad lepas ada wedding kat melaka .. aku blasah balik melaka sensorang je .. tu pun naik bas .. rasa mcm kewl je tp tak best sbb takde anak² dgn mr hubby .. dah kebetulan mr hubby keje .. pastu weddingnya hari ahad .. nanti balik kl, mesti the kiddos penat .. esok nak skolah lagi kan .. tp sbb aku ni sedara yg tegar, aku gigih gak balik .. yelah .. cousin rapat kan .. kenalah balik .. kalau ikut mak aku tu, dia suh balik hari jumaat lagi .. tp sbb jumaat pun dah balik rumah lewat, aku pun cakap dgn mr hubby esok jelah balik .. tp bila dah esoknya, aku duk membasuh baju skolah adin semer tetiba dah jadi malas plak nak balik .. tp tetiba plak hati ni meronta kata balik sbb masa wedding aku dulu, penat mak sedara aku jadi org kuat majlis .. jadi tak elok kan kalau aku tak balik .. tak balik satu family, aku balik sorang pun kira afdal lah jugak .. :p
adik sepupu aku ni keje polis .. tp bukanlah polis yg berpangkat .. polis biasa je kot .. tp tetap ada uniform khas sbb dia polis peronda aka polis trafik kot .. entah .. aku pun tak pasti .. yg aku tau dia polis .. tu je .. kalau dia polis yg ada pangkat, confirm dia kawin akan lalu bawah pedang .. tp sbb dia biasa² je, jadinya pakai jelah baju uniform tu .. aku suka tengok adik sepupu aku tu pakai uniform .. nampak kacakkkkk gitu .. hehehe ..

ni dorang lah ni .. pada mereka, selamat pengantin baru .. moga hidup dilindungi dan dirahmati selalu hendaknya .. Amin ..

No comments: