Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Saturday, February 5, 2011

Sedap Kan ??


korang suka makan tak ?? kalau dapat pencuci mulut yg ni korang suka tak ?? aku ?? hmm usah di tanya .. mmg peberet lah .. ni yg dekat kenny roagers .. ice cream dia ni siap ada muffin campur dgn whipped cream .. haishhh .. pastu dia letak plak coklat cair tu .. mmg layan sungguh lah .. banyak-banyak perisa aku suka coklat dgn vanilla je .. strawberry aku mmg tak minat .. oklah .. nak citer pasal ni .. citer pasal umbai pun ada .. nanti aku upload lah citer dia .. ni nak kemas barang-barang nak kena balik rumah dah .. esok dah ahad .. lusa dah mula keje .. hmmm

2 comments:

cik zilla said...

kak aida.. ni blog baru sy..

http://fuzzy-zilla401.blogspot.com/

Aida said...

ok .. roger ..