Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Wednesday, August 24, 2011

Finally

parcel yg telah terima smalam .. tqvm kak Hanis Azla .. penulis buku Takdir Fitrah Terindah ..
saya sudah pun membaca nya .. dan buku yg telah saya beli, saya telah berjaya jual kepada kawan saya gak .. hehe .. dan saya takde buku ???
tidaklah .. saya sanggup tunggu dari Kak Hanis Azla sendiri with her signature .. sangat berharga buku ni walaupun buku yg beli sendiri tu terpaksa jual dgn diskaun 20% .. hahaha ..
komen aku pasa buku ni -: bermula dgn emosi dan berakhir juga penuh dgn emosi .. tahniah kakak .. moga kakak akan terus menulis lagi ya ..

4 comments:

Marsha~ said...

best ek???? hermmm

Aida said...

marsha, mmg best .. memula bengang je baca .. tp pastu aku gelak sorang².. hahaha

Hanis Azla said...

Alhamdulillah, sampai juga buku tu pada aida.. wp lambat sikit kan.. he..he.. terima kasih kerana menyukai novel TFT.. terima kasih juga atas sokongan aida pada akak.. appreciate it so much..

::cik ZH:: said...

Kak Aida pun suke novel jugek ek..
same2..
zana pun hantu novel..