Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Thursday, August 4, 2011

Tertewas Sudah!

smalam adalah terawikh yg ke4.. tp smalamadin dah tertewas.. lepas dia blasah air satu bekas besar (air pilihan sendiri), roti jala 7 keping dan jugak ketam goreng.. sudahnya, lepas je mr hubby siap, adin dah terlena.. hmmmm... mmg sungguh dia kekenyangan + letih berpuasa.. tp adina sangat aktif.. membebel je dia.. aku pulak yg letih tengok dia bercakap je!

3 comments:

Hanis Azla said...

nampak letih sgt dia.. bagus yer dia berselera nak makan masa berbuka.. anak bongsu akak plk, puas dok pujuk suruh makan.. menung aje tgk makanan.. harai nak kena ada karipap.. yg lain semua dia tak heran..

Hanis MY said...

bagusnya dia berpuasa...akak ada kasi upah tak nanti...

Aida said...

kak hanis,
karipap je ke ?? hmmm .. pelik jugak ye .. kadang ikut selera dorang kan .. mungkin tu je yg bukak selera mereka .. hehehe

Hanis MY,
upah takde .. tp bagi duit raya jelah .. hehehe