Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Monday, August 8, 2011

Murtabak yg rabak

tengok murtabak kat atas ni.. err korang suka x? mcm aku kan suka makan murtabak kering mcm ni.. kalo kat melaka senang nak dapat.. tp kalo kat kl ni payah skit.. jadi minggu lepas, aku pun memborong murtabak ni.. mmg sedap..
meh zoom skit isi dia.. yg ni lepas aku dah tarah daging dia.. hehehe.. yg ni kan biasa je tau.. ada yg special.. tp aku takut plak nak order yg special.. kalo biasa pun daging dah selambak, special apatah lagi kan.. hehehe

8 comments:

Hanis Azla said...

selalu murtabak yg kering macm ni murtabak singapore kan aida.. klu kat sini mmg payah sikit nak jumpa.. akak pun suka murtabak mcm tu..

Fitri Senin said...

Hai salam kenal..Saya pun suka makan murtabak. Kat bangi ni satu je murtabak yg memang feveret. Nama murtabak tu murtabak WAN. Kalo makan memang tak boleh sekeping :)

Aida said...

kak hanis, hah .. yelah murtaba singapore kan org panggil .. kl mmg payah lah kak hanis .. ada takde, yg campur dgn telur pastu bawang lagi banyak dari isi daging atau ayam .. makan bawang jelah jawabnya ..


Fitri Senin,
hai .. salam kenal .. kat bangi ada ye .. nanti kenalah rajin ke bangi plak .. hehehe
tima kasih drop by ye ..

Fieza79 said...

fieza hari2 mesti kena ada murtabak..smpai huby pun naik jemu nak beli hehee..!

Fieza79 said...
This comment has been removed by the author.
Hanis MY said...

wah murtabak time puasa ni mmg best!!!!

p/s: tak pasti la kak mahal ke tak dr paris sebab tak pernah pergi paris huhu...dan sy pun tak sopim d geneva tu jalan2 cuci mata aje yg mampu...

Aida said...

Fieza, aida pun utk bulan pose mmg kena ada tu .. tp nak carik yg kering mcm ni kat kl nan ado .. haishhhh

Aida said...

hanis,
mmg terbaik lah kata org .. hehehe .. tp bukan bulan pose pun tetap nak makan gak ..