Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Friday, August 12, 2011

Markonah yg enak!

aku sangat jakon ye sbb x pernah pun makan markonah ni.. ada yg kata sedap.. ada yg kata manis sangat.. dan disebabkan entah bila aku dapat ke empire utk membeli markonah ni pun x tau.. sudahnya, kakak ku yg baik hati yg ada kat jb tu pun telah mengeposkan ini markonah.. nama omputih markonah ni macaroon.. harga dia mmg mahal kot sebiji tu.. tp x besar mana pun.. bak kata eza kat aku dulu, besar duit syiling 50 jekk.. tp mmg sedap.. heehee.. tq kakak..

2 comments:

Hanis Azla said...

nak sikit markonah tu.. he..he.. untung ada akak yg baik kan..

Aida said...

kak hanis,
nak jugak ye .. hehehe .. boleh jej kak hanis ..