Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Friday, August 5, 2011

Saya Bangga

sayalah bekas penyanyi koir psmb .. saya sangat bangga waktu itu sbb menyanyi di depan menteri .. saya lontarkan segala suara yg ada dengan penuh semangat .. saya tak pedulikkan mata² yg membenci diri saya .. yg saya tau, saya nyanyi .. kau tak suka aku, aku peduli apa .. sbb kau sendiri tak tau berapa ramai sebenarnya yg tak suka kat kau .. hahaha .. yg berbaik dengan kau pun bersebab .. hmmm .. suka hati lah .. yg pasti, aku tidak peduli sama kau lagi ..

3 comments:

Hanis MY said...

wah hebatnyaaa kellas la akak ni penyanyi choir gitu i likeee...

Hanis Azla said...

wah penyanyi koir.. sure suara sedap ni.. pedulikan mata2 yg membenci itu.. apa yg penting kita puas hati dan takde niat nak sakitkan hati mata2 yg membenci itu.. btw psmb tu apa yer?

Aida said...

Hanis MY,
alahaiii .. nyanyi reramai tak lah perasan suara tu sumbang.. hehehe


kak hanis,
suara sama je .. sbb nyanyi ramai² tak lah terasa suara tu kurenggg .. janji saya dapat release tension dgn menyanyi .. PSMB tu > Pembangunan Sumber Manusia Berhad .. :)