Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Monday, August 22, 2011

Lauk Potluck

bila ada potluck, aku excited .. antaranya sbb dah lama tak jumpa semer geng .. jadi aku excited gak nak masak .. antara wajib aku masak, roti jala ni ..
roti jala ni sorang satu je ye .. hahaha
ni kuah dia lah .. kari ayam superb .. biasalah .. dah aku pun superduper kan .. wakakaka
last but not least, daging masak kicap berkentang .. termasin plak .. adehhh .. tp tetap enjoy ..
jap lagi citer ye pot luck di mana dan siapa .. hehehe

2 comments:

Hanis Azla said...

rajinnya aida masak2.. akak tak buat2 lagi roti jala tu aida.. he..he..

Aida said...

kak hanis, aida suka buat bila ada org yg suka makan .. berbaloi rasa berdiri utk menjala .. hehehe