Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, April 12, 2011

Berdua pun OK apa ..

lupa plak nak citer dgn kengkawan semer kan .. masa aku pegi bandung hari tu, aku pegi berdua je mcm yg tahun lepas jugak .. sepatutnya yg pegi time tu 4 org .. tp last minit, ada kawan aku ni tak dapat pegi dgn en suami nya .. jadinya, tinggal aku dan kawan aku yg namanya Nor jelah yg nekad utk pergi .. memula kita org dah up luggage .. tp tak terpikir nak up utk size xl .. bila last minit nak up ke xl, payment method guna kad kredit .. kakak mana ada kad kredit .. sudahnya, bayar jelah kat kaunter .. tapi staff air asia kat bandung tu mmg best .. baik sangat sbb dia suruh aku kluarkan 5 kg barang yg ada dlm bag tu .. sayangnya, aku hanya mampu kluarkan 4kg je .. sbb dah tak tau nak letak kat mana .. jadi aku bayar je 1kg bersamaan rupiah250,000 .. kalau tak silap aku lah .. dah terlupa .. meh sini aku perkenalkan kawan aku yg bersama mendivakan diri kat bandung hari tu .. hahaha

yg kiri tu kawan aku Nor .. dan aku yg berbaju hijau .. latar belakang adalah kat tangkuban perahu .. tempat ni mmg sejuk .. time ni kabus dia dah mula turun .. kawan aku dah mmg sejuk dah tp aku bley relax lagi .. panas lagi ada .. kekwattt je statement .. mana tak panas .. lemak dah banyak sangat tu .. ;p


yg ni plak pak supir aku .. mmg ok lah dia .. siap suruh aku amikkan gambar dia lagi .. sabar jelah aku .. nasib aku ni jenis tak kisah .. layankan saja sbb nanti dia gak yg kena bawak aku pegi semer FO kan .. hahaha

No comments: