Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Monday, April 11, 2011

Lawak Jumaat Malam Sabtu

sila gelak dulu sebelum baca ye .. sbb aku sendiri pun akan ketawa lagi bila naik kereta .. kisah nya mcm ni .. lepas balik keje, dah amik the kiddos kat taska kita org mcm biasa akan menghala ke pasar malam kat damansara damai .. mr hubby dah takde idea nak makan apa termasuklah aku ni sbb sampai rumah pun dah lambat .. last² kita org beli je nasi lemak kukus .. dah beli semer barang makan, kita org pun balik lah ke kawasan rumah .. aku suh mr hubby berhenti kat kedai jual top up tu sbb aku nak beli hot ticket .. skang ni cari hot ticket je sbb jimat dan berbaloi-baloi u olsss .. pastu mr hubby pesan suh belikan dia rokok sekali .. aku pun cakap kat mr hubby suh alih kan kete ke kedai runcit tu terus lah sbb kedai top up tu blakang kedai runcit tu je .. nanti senang lah bley terus balik rumah je .. dah beli rokok mr hubby, terus aku pun ke kereta dan terus bukak pintu kereta .. tp tak lah terus duduk .. dan time tulah aku terperanjat .. siap terkejut beruk aku sbb tengok muka mr hubby dah berubah wajah .. tengok kereta dan warna mmg sebijik .. tp owner kete je lain .. waaaaaaarghhh .. aku dah salah kete lah .. cepat² aku mintak maaf kat pakcik tu sbb dia pun terkejut tengok aku .. pastu aku tutup kete dan terus carik kete mr hubby .. sbb kaler dan jenis adalah sama maka aku tertipu .. cisss .. naik je kete terus aku citer kat mr hubby .. bukannya dia nak simpati, tp tolong gelak .. hah gelakkkk lah kan ... yeayyyy .. wa kena beb!!!

2 comments:

Hanis Azla said...

dpt rasakan perasaan aida waktu tu.. ha..ha.. oppps sori akak tak tahan nak gelak jgk.. he..he..

Unknown said...

haiyoooo kak hanis .. hari ni dah lah pegi keje sendiri .. gelak lg masa nak bukak pintu kete tu .. tengok dulu betul ke idakkk .. hehehe