Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Friday, April 29, 2011

Si putih


tengok si putih kat atas tu .. tengah charge dia .. sebenarnya, tak berangan pun nak amik si putih tu .. tp disebabkan hp kesayangan aku n95 tu dah selalu sakit, aku kena gak beli .. lg pun n95 tu dari tahun 2008 lg .. lama dah dia berjasa .. aku tak simpan terus .. aku masih bawak bersama cuma guna utk dengar radio je .. bb kan takde radio .. hehehe .. ni dengar radio pun sbb tengah kejar hadiah kat era tu .. rm300 beb kalau dapat .. hehehe .. ok .. tu je nak share .. mana kengkawan yg ada bb bley lah share no pin .. bley kita sok sek sok sek kat bbm .. ;p

2 comments:

Hanis Azla said...

no pin akak err... alamak sori.. akak takde bb.. he.he..

berseri2 si putih melepak tu yer aida.. puas akak tenung.. ha..ha..

Aida said...

Kak hanis tenung dulu, nanti kena rembat 1 ni.. Hehehe