Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Thursday, April 21, 2011

Bowling @ Alamanda

minggu lepas hari ahad aku telah mewakili Puspanita PSMB utk pertandingan bowling .. hmm .. kalau dah jemputan dari puspanita kementerian sumber manusia, confirm venue nya adalah kat Alamanda .. jadi aku pun gigih lah bersiap awal sbb nya 10.30 tu dah mula bertanding .. aku klua rumah seawal jam 8.30 pg .. dgn jln yg sangat best sbb tak jam, aku bley sampai kat alamanda tu dlm pukul 9.30 pg .. cepatnya kan .. aku bawak pun relax je .. tak laju sangat .. pastu aku pun terus lah menapak ke tempat bowling tu .. tengok² ada geng dari upm tengah buat registration .. aku dah cuak lah sbb ada ke bowling tempat lain kat alamanda ni .. pastu aku yg berbudi bahasa ni terus lah tanya kat akak yg jaga bowling ni .. perghhh .. dia cakap yg program puspanita tu pukul 11.30 .. tanpa arahan mata aku terus tengok jam pukul brapa .. baru pukul 9.30 pg .. apa aku nak buat 2 jam nih ?? membazir je aku dtg awal tau tak .. baik aku masak sarapan pagi utk mr hubby dan the kiddos kan .. cisss .. suatu pembaziran waktu telah berlaku .. aku tunggu geng lain sampai dan ajak pegi makan sbb aku lapar .. bila lapar, susah nak fokus utk baling bola bowling tu nanti .. hehehe
dah jom layan gambar .. err kumpulan kami tak menang .. sbb masih ramai lg yg lagi terror dari kami nampak gayanya .. ;p


ni lah wakil dari puspanita PSMB .. lawa kan t-shirt kami tu .. pink kolorrrrr

No comments: