Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Thursday, April 14, 2011

Comel tp ...

kalau korang dapat ole² mcm kat pic bawah ni best ke tak ??


err tak clear ye ?? meh aku zoom skit ..


takut tak ?? mcm kepala org kan ?? rp sebenarnya tu adalah kelapa .. rasanya kelapa tua yg tak guna kot .. ada kawan opis tanya kenapa tak beli buat ole² .. aku jawab, nak mati ke ?? nanti org ingat aku bawak kepala org plak .. hahaha .. tp mmg dorang kreatif kan .. benda ni korang bley jumpa kat tangkuban perahu .. hmmm .. nanti aku update lg pasal ole² ..

4 comments:

So Shy Lady said...

salam
aiyyyakk...mmang kretip la diorang kan
;)

Aida said...

salam .. hi so shy lady ..
nampak gaya mereka mmg kretip .. hehehe
salam kenal ..

Hanis Azla said...

kreatif betul dia org ni kan.. mmg nampak mcm kepala kena penggal pun ada.. he..he.. klu akak pun seram nak beli..

Aida said...

kak hanis, mmg aida tak beli pun .. takut tak lepas kastam .. hahaha .. naya je plak nanti ..