Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, April 5, 2011

Telah Sampai

hati berbunga² sejak minggu lepas .. balik je dari bandung kan duit dah ala² pokai skit .. pastu masuk je opis hari isnin, dapat dah parcel yg ditunggu² .. org lain mungkin dah tak heran kot sbb dah lebih mampu dari aku utk pakai .. ni aku baru pertama kali tu nak merasa .. sanggup aku tak beli hp baru semata² nak merasa pakai .. hehehe .. tutup mata je aku beli benda ni .. aku beli pun dari kenalan Marsha .. tengok mcm best jekan .. masa memula tengok, mmg telan air liur je sbb terasa mcm tak mampu je .. tp bila pikir balik, nak gak merasa benda mahal .. hp takpe .. lain kali bley beli .. hehehe .. nak tau apa yg dah sampai ?? jom ..


aku sangat rakus nak bukak sampai terlupa nak amik pic yg memula terima dari kaunter .. ;p


shantikkk kan .. hehehe


kalau ada kengkawan yg teringin gak, bley lah lawat kat lama web Yasrina Khalid kat : http://coachlover1980.blospot.com/ .. mmg terbaiklah service dia ... :)

8 comments:

Hanis Azla said...

wow cantik coach dia.. mmg berbaloi lah tutup mata dan pinggirkan hp dulu.. he..he..

akak standard bonia dgn carlo rino aje.. ha..ha.. yg branded2 ni mmg tak mampu..

Unknown said...

kak hanis, teringin sebenarnya .. nak tunggu dapat free mmg tidak .. sangat suka bila dapat membeli dgn duit sendiri .. :)
kak hanis, bonia dgn carlo rino pun mahal gak .. design pun cantik kan .. :)

Marsha~ said...

amboiiiiiiiiiiiiiii...... pasni melaram sakan ye.. ihiks

Unknown said...

marsha, nak pakai sayang .. tak pakai rugi plak kan .. hehehe .. tp berhantu lah coach ni .. dah dapat 1 nak lain plak .. isk isk isk ..

Mama Gee said...

vavavaav shantekkkk....:)

Unknown said...

hi mama gee .. tq .. :)

Yasrina Khalid said...

Thank you Kak Aida my favourite customer. Semoga akak senang dgn service Yas ye... =)

cik zilla said...

pehhhhhh.... bape ribu nih?