Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Monday, May 2, 2011

Terbaiklah!!

mr hubby kan tengok konsert wings kat istana budaya last friday.. jarang dan mmg susah mr hubby tu nak tengok konsert.. tp sbb dah boss dia blanja tiket, apa lg.. mmg tak tolak lah.. dari yg aku tanya lepas dia tengok konsert, dia kat mmg terbaiklah.. sbb orkestra tu.. dia siap cakap kalau ada tiket murah yg avaiable mmg dia akan pegi lg.. lorr.. kemarukkk ke?

2 comments:

Hanis Azla said...

klu akak yg pergi pun akak akan ckp benda yg sama.. sure best punya.. terbaiklah.. he..he..

Aida said...

Tu lah tu.. Tiket pun mahal kak.. Hmmm... Jeles sangat..