Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, May 3, 2011

Mari Membaca

ni 2 buku citer yg sempat aku rembat masa pesta buku kat pwtc hari tu.. sbbkan the kiddos suka dan lancar membaca, aku beli buku yg ada 258 muka surat.. dorang mula membaca dari hari rabu minggu lepas tp hari sabtu dah settle.. lorrr.. kejapnya.. dorang cakap beli lah banyak skit.. ok.. nanti kita carik kat kedai buku ye..
utk diri sendiri aku berjaya merembat 8 novel.. biasalah.. kisah cinta je kejenya.. hahahaa..

4 comments:

Hanis Azla said...

baguskan anak2 suka membaca.. akak pun kalau beli buku utk anak suka yg tebal2 juga.. tp beli hari ni esok dah habis baca.. he..he.. akak yg tak pergi pwtc pun beli 3 novel kirim kat ofismate.. klu pergi mahu 8 biji novel juga tu.. he..he.. bestkan bila ada diskaun gitu.. rasa berbaloi nak beli..

Aida said...

tu lah kak hanis .. aida ni bukan apa .. sbb bila dah beli novel utk diri sendiri, confirm lah nak kan ketenangan .. sudahnya, beli skali utk dorang .. at least dorang ada hobi baru .. hehehe

~cik una~ said...

nice.... rajin2 kn bace ea?? hehe


comel je.. smoga bhgia kak.. ^^

Aida said...

Thanx cik una drop by.. Amin, moga kekal akhir hayat hendaknya..