Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Wednesday, May 11, 2011

Happening!!

mcm nilah rupa hall rumah mak bila anak dan cucu balik.. mmg bersepah dan jadi happening sangat.. bila anak dan cucu dah balik terus hall rumah mak jadi kemas dan teratur.. tetiba terasa mcm nak balik melaka je esok.. hmmm

2 comments:

Hanis Azla said...

padat2 mcm ni lah meriah kan aida.. sblm tido boleh borak.. nak tido borak lagi.. bangun tido pun boleh sambung borak lagi.. he..he.. seronok..

Aida said...

tu lah kak hanis .. mmg best kalau balik rumah mak .. hehehe