Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Monday, May 16, 2011

Tempat Khas

ingatkan penjual buah je ada zon khas.. rupanya penjual petai pun ada ye... hehehe.. ni time aku singgah kat bidor utk balik ke kl dah smalam.. singgah bidor mmg nak cari petai, tp mmg sungguh x sangka ada gak kawasan bg peniaga petai.. mmg membantulah pada mereka yg ada ladang petai... ;p

6 comments:

Hanis Azla said...

bagus juga yer.. nak cari pun senang..

Aida said...

Tu lah tu kak hanis.. Senang org nak mencari kan..

Marsha~ said...

hahahaha... QIla suka makan petai.... :)

Aida said...

Wowww.. Baguslah Qila.. Awettt muda tu...

Arash Libra said...

hari tu ada perasan..sbb gi outstation teluk intan..huhu

Aida said...

Kat teluk intan pun ada ye?? Hmm.. Best lah sbb dia membantu org luar bandar dalam berniaga..