Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Sunday, May 8, 2011

Selamat Hari Mama

*perbualan di sinki dapur rumah*

adin : hari ni hari mama.. adin nak tlg mama..
mama : boleh nak tlg mama
adin : adin basuh pinggan lah ..
mama : x pe.. adin x sampai nanti.. mama nak hadiah
adin : hadiah apa?
mama : satu je mama nak.. boleh??
adin : apa dia?
mama : jgn gaduh dgn adik
adin : **geleng kepala je tanda x boleh**
mama : lah.. kenapa x boleh??
adin : adik je yg adin boleh gaduh pun
mama : diam pastu suh dia pegi depan..

kesimpulannya, aku takkan dapat hadiah yg aku nak sempena hari ibu ni kan.. pada para kengkawan yg bergelar ibu, mama, mummy, umi, bonda, amma, maa, mom dan jugak indaiii, aku nak ucapkan selamat hari ibu 2011..
pada emak puan rokiyah putih di melaka, aku dah call pagi tadi ucapkan selamat hari ibu.. saya sayang emak saya..

3 comments:

Epix's Daniel said...

takpe... nnt bila dah besar mesti tersenyum balik mengingatkan kesah2 lalu....

Selamat Hari Ibu... :)

Hanis Azla said...

jujur aje jawapan dia.. tp betullah kan.. klu dia dah janji tp tak boleh nak laksanakan tentu dia tahu nnt mama dia akan sedih juga.. bestnya tgk gelagat anak2 ni.. mcm2 perangai..

Aida said...

hiii epix's daniel.. terima kasih singgah .. selamat hari ibu buat awak jugak ya ..

kak hanis, tu lah tu .. tp geram jugak sbb bila dorang gaduh, aida akan jadi tarzan .. wooohoooo