Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, May 10, 2011

Adina oh Adina


ni nama dia adina .. dia adalah anak saya yg no 2 .. umur dia 6 tahun .. dekat tangan dia tu ada bunga rose plastik tp berbau wangi .. bunga tu utk saya, tp dia plak yg bukak .. cehh ..

yg ni adalah hasil tulisan anak saya juga .. sapa lagi kalau tak adina .. tulisan dia mmg err agak mengancam kot .. hahaha .. saya selalu cakap tulisan adina tak cantik .. kadang dia merajuk sampai nak nangis .. tp saya akan geletek pinggang dia sampai dia ketawa .. confirm tak jadi nangis .. pastu saya pujuk lah dia .. hahaha .. ni kira tulisan dia dah kecik sikit .. kalau tak, tulisan dia lagi besar dari yg ni .. err tu dia tulis khas utk saya .. kononnya hari ibu .. hari ibu pun tetap saya kena buat keje .. basuh baju 2-3 trip .. apa lahhhhh .. ;p

2 comments:

Hanis Azla said...

ala comelnya.. cute aje tulisan Adina.. best kan dpt kad dari anak2.. comot2 pun still nmpk sweet..

Aida said...

Tu lah dia kak hanis.. Esok nak laminate.. Letak kat meja opis.. ;)