Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Monday, May 9, 2011

owwseemmm

bila lapar saya akan sentiasa terkenang kan ini.. nikmatnya kalau dapat makan.. owh magi gorenggggg.. ;p
tahu kenapa aku suka magi goreng?? kerana magi goreng lah satu-satunya bahan yg akan direbus dulu dgn air panas.. korang rasa mee kuning atau kuih teow atau pun bihun ada x? belum tentu dgn air panas kan.. hehehe.. jadi, renung-renungkan lah..

7 comments:

Zezebel said...

Salam.
Uhuk2.... Hubby tak bagi saya makan megi dah sekarang ni.

Aida said...

hi zezebel .. terima kasih singgah .. kenapa dah tak bley makan ye ?? sbb maggi dah tak elok ye ??

Hanis Azla said...

sedapnya megi goreng.. mmg feveret akak tu.. anak2 pun suka..

Aida said...

kak hanis pun suka ye .. sedapkan kalau tengah lapar kan .. :)

cik zilla said...

sy pon sukeeeee

Aida said...

hmmm .. melayan kan fuzi .. hehehe

Firdnurjue said...

jejalan sinngah, n follow u..weeeeeeeeee