Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Wednesday, May 25, 2011

Posing Maut!

ni nama dia leya .. adik pada darling aku fara .. ni percubaan kami utk bergaya sakan disamping palang besi di jambatan pulau pinang .. memula dia cuak gak sbb takut jatuh .. tp aku dah suh darling aku bawak kete slow skit .. jadi bley lah kami bergambar ..
yg ni percubaan aku plak .. nasib mata tu bley bukak .. tp senyum lah tak hingatttt .. aku rasa kita org aje yg sengal bergambar cenggitu .. pelancong lain takdelah semaut itu kan ... wakakaka

4 comments:

Marsha said...

bayangkanle kalau camera tu terlepas jatuh.... sadisssssssssssss

Hanis Azla said...

percubaan yg mencabar ni aida.. klu buat peragai nak ambil gambar mcm ni dgn en.asben dah sah2 kena jeling.. he..he..

Aida said...

marsha, lilit punya lilit punya lilit tali kamera tu takut jatuh .. wakakaka ...

Aida said...

kak hanis, sbb tu tak buat bila bersama dgn en suami .. kalau tak harus dia suruh je turun tepi jalan tu .. wakakaka