Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Friday, May 6, 2011

Cobra's Junior

takut x tengok ular ni?? ular ni lah yg masuk kat luar rumah aku.. mmg lah dia nampak kecik.. tp bila dia dah buka je telinga tu mmg lah jadi cuak kan.. sampai aku nak tdo mlm tadi pun risau je.. bukan risau apa.. the kiddos kan kecik lg.. paling tidak pun dia akan jerit kan.. tp kalau tengah tdo, mana nak jerit.. moga mereka sentiasa dilindungi selalu.. kena kat aku x pe.. tp bukan dia org.. ;)

5 comments:

Hanis Azla said...

naik2 bulu roma akak tgk gambar cobara tu aida.. takut sgt.. bagi akak mcm besar aje ular tu..

Aida said...

tu lah kak hanis .. aida smalam asal pegi kat yard area sidai baju, mesti baju meremang .. siap selak baju yg tergantung kot ada melekat pape ke kan .. mmg seriau kak ..

Ainul Hayat said...

EEiii...takotnye kak Aida. SAya yang umah masuk cencurut pun dah gelis geleman...huhuhu

Aida said...

hi ainul.. tu lah.. kak aida dan anak² siap jerit² kat rumah .. padahal ular tu kat luarkan ..

Mrs Zamzuri said...

tabur belerang kat keliling rumah ko. confirm mak dia pon ada nih.