Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Monday, June 13, 2011

Anak Sapa Lah Ni??

tengok budak ni.. dah siap pakai baju sekolah semer dia bley plak layan mata.. bley lelap lg.. dia siap cakap dah habis ke cuti 14 hari tu ma?? mcm sekejap sangat je.. hahaha.. sekolah ye adin.. x de dah cuti ye..
terjaga plak dia bila sedar aku duk amik pic dia .. hehehe.. bangun adin .. pegi skolah .. :)

2 comments:

Hanis Azla said...

ala comelnya.. anak2 pun gitu aida.. dah siap pakai baju sekolah boleh dok landing baik atas katil.. penat aje kita gosok baju.. belum turun bawah lagi baju dah habis komot.. he..he..

Aida said...

tu lah kak hanis .. agaknya dia pikir kalo dia tido style mcm tu baju tak komot banyak kot .. haishhh