Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Wednesday, June 29, 2011

Harta Karun

pic kat atas ni adalah harta karun yg telah berbulan hilang dari pandangan mata .. nasiblah mr hubby ada tanya hari tu .. pastu balik melaka pun mak dah tegur tanya pasal gelang .. jadinya mcm kena cari juga lah sbb kan dah nak raya tak lama lagi .. takkan nak kena beli baru kan .. aku ni bukannya suka sangat pakai aksesori .. jadi mana yg ada je aku pakai .. jadi smalam adalah operasi mencari harta karun ni .. seawal jam 8 mlm aku dah memulakan operasi membongkar kat bilik tamu dan bilik iron .. gigih carik dan akhirnya aku temuinya juga .. payah betul nak simpan kat tempat yg selamat dan kita boleh ingat .. tp tetap kena sorok gak takut hilang kan ..
nilah barang aku .. gelang tu mr hubby bagi .. tu masa baru lepas declare baru dapat .. pastu 2 bentuk cincin tu satu masa time risik dan satu lagi tu cincin mas kahwin .. masa akad nikah kan biasa org sebut duit kan .. tp aku tukar jadi sebentuk cincin .. yg ni mmg atas permintaan aku sbb mas kahwin negeri melaka kecik sangat .. ;p
dan ni plak adalah rantai Adina yg mana arwah ibu mertua aku belikan .. sampai skang masih ada rantai ni .. dah buah rantai huruf N tu adalah hadiah birthday dari eZa utk aku .. jadi aku lekatkan pada anak pula .. :)

3 comments:

Hanis Azla said...

betullah aida.. susah nak sorokkan barang kemas kat tempat yg kita senang nak ingat balik mana letaknya.. nasib baik akak takde byk brg kemas.. jdnya semuanya berpakai.. klu yg sorok2 pun yg anak punya aje.. he..he..

Aida said...

kak hanis, aida ni pun duk sorok kan yg barang anak je .. gelang tu mmg biasa aida pakai .. tp hari tu tergatal bukak .. tu yg gigih carikkk .. :)

eZa said...

nostalgia! ;)