Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Wednesday, June 1, 2011

Pak Nil ohhh Pak Nil

korang minat Aznil Haji Nawawi ??? errr anak² suka Pak Nil yg dlm citer tom² bak tu tak ?? hmm mcm aku ni bukan saja suka .. adin dgn dina pun suka .. tp yg buat aku geram tu kan, bila pak nil dah depan mata, malu plak dorang utk bergambar .. kalo ikut hati aku ni, mmg nak je bergambar dgn pak nil .. tp sbb anak aku malu, takkan mak dorang ni plak yg nak hoverrr kan .. tengok gambar yg aku amik ni pun tak sharp .. tu sbb geram bilan adin dgn dina malu mak bergambar .. last² dorang salam je .. itu pun aku tak sempat nak snap sbb mamat yg iring pak nil tu ala² bodyguard skit .. lemasss makkkk ...

2 comments:

Hanis Azla said...

patutnya redah aje aida.. hover pun hoverlah.. ha..ha.. awet muda betul pak nil tu kan..

Aida said...

kak hanis .. tu lah .. tp takut plak mak sibuk bergambar, anak pulak hilang .. hehehe .. mmg awet muda sungguh .. nampak muda je pak nil tu ..