Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Thursday, June 2, 2011

Perlu Ke?

saya terbaca artikel ni kat dlm paper utusan .. mamat ni komplen sbb isteri dia tak nak membantu dlm pengurusan kewangan .. hmmm .. susah jugak isu mcm ni kan .. kalau bab bantu-membantu tu, mmg lah bantu .. tp bukan ke tu semua tanggungjawab suami ?? meh kita tengok apa kata anda ???

4 comments:

Hanis MY said...

betul tu tanggungjawab suami, dan kalau iktkan suami tak boleh minta unless kalau isteri nk tolong dengan suka rela huhu...sadis betul la

Aida said...

Hi Hanis .. akak pun rasa pendapat yg sama gak .. kecuali kalau isteri ikhlas dan rela membantu kan ..

Hanis Azla said...

pada akak pula, tak salah nak membantu.. lebih2 lagi untuk keperluan keluarga.. sebab tak semua suami yg berpendapatan lebih besar dari isteri.. jdnya dlm keadaan mcm tu, isteri kena faham masalah suami juga.. tp suami tak bolehlah terlalu bergantung pada isteri.. tp untuk urusan yg bukan keperluan keluarga, mmg tak patutlah klu suami masih mahu isteri terus membantu.. patut2lah kan..

Aida said...

Kak hanis, pendapat kak hanis pun aida setuju.. Kalau 50-50 aida mmg x setuju.. Tp kalau takat top-up je x de masalah pada aida..